Koordynator do spraw dostępności 

polska  angielska
data publikacji: 31-03-2021 | 11:41data ostatniej modyfikacji: 31-03-2021 | 12:05data wytworzenia dokumentu: 20-08-2020Wytworzył: Anna Krężel
Koordynator dostępności31 marca 2021

Realizując zapisy i wymogi Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2019 poz.1696), Zarządzeniem Nr 120.62.2020 Burmistrza Boguchwały, z dnia 27 sierpnia 2020 r., Pan Wojciech Kalandykzostał wyznaczony na koordynatora zespołu do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Boguchwale.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  3. monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Boguchwale w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Kontakt do Koordynatora do spraw dostępności Urzędu Miejskiego w Boguchwale:

adres e-mail: w.kalandyk@um.boguchwala.pl
telefon: 17 87 55 259

Pliki do pobrania:

https://Zarzadzenie_120.62.2020.pdf (Plik pdf 0,19 MB)

https://Raport_o_stanie_zapewnienia_dostepnosci_1.pdf (Plik pdf 0,06 MB)

https://Raport_o_stanie_zapewnienia_dostepnosci_2.pdf (Plik pdf 0,1 MB)

 

 

 

 

 

 

««« powrót
Liczba odwiedzin: 1183754

Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Boguchwała